Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Elevene fikk storslått bokgave!

I forbindelse med utgivelsen av boka “Gamle Spangereid - før og nå” fikk Spangereid skole hele 20 eksemplarer av boka i gave til bruk i undervisningen, og til utlån på skolebiblioteket. «Fantastisk!», sier rektor Even og skolebibliotekar Line. Denne boka kan vi bruke i flere fag, og den vil også bli populær på skolebiblioteket. «Spørs om ikke det blir venteliste selv om vi har fått mange eksemplarer», påpeker Line. Kai Osestad kom personlig på besøk på skolen og overleverte bøkene. Han tror at alle elevene på Spangereid skole kan finne bilde av huset sitt i boka, og kanskje flere familiemedlemmer også? Alle elever og ansatte på Spangereid skole takker de fire ildsjelene som har lagd boka for den storslåtte gaven!

vu9ofl8t

8esovc4l[2]
Tredjeklassingene Olivia, Daniel og Torkel syns bøkene var veldig spennende!
50nwrmaq[1]
Olivia ser noe interessant.
bndl3tiw
Forfatterne, fra venstre: Kai Osestad, Kurt Olsen, Roar Greipsland og Bjørn Gabrielsen.
Publisert | Oppdatert 17. desember 2023